تجربه ما از طراحی و سئوی سایت فروشگاهی در اصفهان برای مشتریان متفاوت، افزایش درامد و سریعتر شدن فرایندهای بازاریابی، انبارداری و فروش است.

در کنار اینها کاهش هزینه های اماده سازی تجهیزات، زیرساخت، اجاره محل، حمل و نقل کالا، شناخته شدن در بین همکاران به عنوان یک برند قوی، همکاری با سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی برای فروش اقساطی و بهینه سازی هزینه های مربوط به استخدام افراد برای قسمت های مختلف مانند انبار، فروشگاه بسیار چشمگیر بود. از تجربه مشتریان ما در طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان استفاده کنید!

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان 

یکی از اصلی ترین انواع کار طراحی سایت ، طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان و طراحی سایت فروش آنلاین در اصفهان است. بسیاری از کسب و کارها برای فروش محصولات خود نیازمند استفاده از فضای اینترنت هستند. این روزها ما کارهای آنلاین زیادی انجام می دهیم و بیشتر آنها خریدهای اینترنتی هستند. از پرداخت قبض موبایل ، تلفن منزل و محل کار ، قبض گاز ، قبض آب ، تاکسی اینترنتی، شهریه دانشگاه، خرید بسته اینترنت و… اینها همگی خرید اینترنتی هستند. 

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

اگر چه ایجاد یک صفحه در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام برای شروع تبلیغات و دیجتال مارکتینگ مهم است اما برای این کسب و کارها با طراحی سایت در اصفهان و داشتن یک فروشگاه اینترنتی که خریدار به راحتی بتواند خرید و واریز مبلغ به صورت اینترنتی انجام دهد، بسیار اهمیت دارد.

طراحی سایت فروشگاهی می تواند هزینه های افراد مانند اجاره مغازه، رفت و آمد، انبارداری، بیمه، استخدام و … را بشدت کاهش دهد.

 

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

دسترسی گسترده

اینترنت موانع مکانی و زمانی را از میان برداشته و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا محصولات یا خدمات خود را به طور گسترده‌تری ارائه دهند. فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند به بازار بزرگ‌تر و مخاطبان وسیع‌تری دسترسی پیدا کنند

تجارت به‌روز

با توجه به روند رو به رشد خرید آنلاین، کسب‌وکارهایی که به تجارت الکترونیکی اقدام نکنند، خود را از بازار رقابتی عقب خواهند انداخت. طراحی سایت فروشگاهی امکان به‌روز بودن را فراهم می‌کند.

تجربه کاربری سفارشی

فروشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از ابزارهای آنلاین، تجربه‌ای سفارشی و مرتبط برای مشتریان خود ایجاد کنند، که این موضوع به نوبه خود منجر به افزایش وفاداری مشتری و فروش بیشتر می‌شود.

تبلیغات هدفمند

دیجیتال مارکتینگ و به‌خصوص سئو (SEO) به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا محصولات خود را به طور مؤثرتری تبلیغ کرده و به مشتریان بالقوه خود برسند.

سازماندهی و مدیریت بهتر

یک سایت فروشگاهی به خوبی طراحی شده به مدیران کمک می‌کند تا سفارشات، موجودی محصولات و تراکنش‌های مالی را به طور کارآمد مدیریت کنند.

گسترش برند

یک وب‌سایت حرفه‌ای، نمایانگر هویت برند است و به تقویت آن کمک می‌کند. در ضمن، ارائه خدمات و محصولات از طریق پلتفرم‌های آنلاین موجب می‌شود تا برندینگ بیشتر بین مخاطبین گسترش یابد.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

سایت فروشگاهی
اقتصادی

وردپرس + قالب آماده
تومان ۹ میلیون
  • قالب آماده فروشگاهی
  • طراحی صفحات اصلی
  • بارگذاری محصولات
  • نصب درگاه پرداخت

سایت فروشگاهی
اختصاصی

وردپرس + قالب اختصاصی
تومان ۱۶ میلیون
  • قالب سفارشی فروشگاهی
  • طراحی بنر و اسلایدر
  • طراحی صفحات اصلی
  • بارگذاری محصولات
  • نصب درگاه پرداخت
پیشنهادی

سایت فروشگاهی
ویژه

وردپرس + قالب اختصاصی + سئو
تومان ۲۲ میلیون
  • قالب سفارشی فروشگاهی
  • طراحی بنر و اسلایدر
  • سئو محلی کلمات کلیدی
  • محتوانویسی محصولات
  • طراحی صفحات اصلی
  • بارگذاری محصولات
  • نصب درگاه پرداخت
سئو

برای دریافت مشاوره و سفارش طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان با ما تماس بگیرید

۰۹۱۳۲۰۷۴۷۲۶
مشاوره رایگان
یک سایت فروشگاهی چه امکاناتی دارد ؟

واریز آنلاین، ارسال با پست، سبد خرید، ارسال پیامک به مشتری و مدیران سایت، قبمت گذاری، تخفیف دوره ای ، مقایسه محصولات، انتخاب مواردی مانند رنگ ، سایز و ابعاد برای محصولات متغیر و سفارشی و …

بله به راحتی با ارائه محوزهای موحود کسب و کار شما، انواع ای نماد و درگاه پرداخت آنلاین از بانک های مختلف قابل نصب و راه اندازی است. 

بله دقیقا با طراحی سایت به صورت responsive ، سایت قابل نمایش بر روی موبایل و تبت است و براحتی مشتریان شما می توانند خرید اینترنتی انجام دهند. 

طراحی سایت فروشگاهی کاربرپسند!

طراحی وبسایت فروشگاهی یا طراحی سایت آنلاین تجارت الکترونیک کاربرپسند به معنی استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها، تصاویر، کلمات و گرافیک مناسب برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای خرید است.

وب سایت تجارت الکترونیک شما باید مشتریان بالقوه را جذب کند، تجربه کاربری عالی ارائه دهد و فروشگاه شما را در بهترین نقطه دید مشتری ارائه دهد!

برای دریافت مشاوره و سفارش طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان با ما تماس بگیرید
 
 
 

۱۲ نکته مهم در طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

  1. سادگی و در دسترس بودن را امتحان کنید.
  2. در خریدار ایجاد حس خرید از یک برند را ایجاد کنید
  3. مانند یک خریدار به سایت خود نگاه کنید!
  4. از رنگ ها به نفع خود استفاده کنید.
  5. عکس ها با کیفیت استفاده کنید.
  6. سرعت بارگزاری و نمایش سایت را بالا ببرید.
  7. محتوای مفید و جذاب تولید کنید
  8. شغل خود را حرفه ای جلوه دهید
  9. از حرف های خریداران قبلی استفاده کنید.
  10. از دسته بندی برای جستجوی بهتر محصولات استفاده کنید.
  11. راه های پرداخت را متنوع و اسان کنید.
  12. ویژگی ریسپانسیو و نمایش موبایل را رعایت کنید
 
 

انواع سایت فروشگاهی

 فروشگاه های اینترنتی می توانند به صورت جامع مانند یک هایپرمارکت عمل کنند و کلیه نیازهای یک خانواده اعم از خوراک، پوشاک، لوارم خانگی، تجهیزات صوتی و تصویری، رایانه و … را دربرگیرد. در این نوع فروشگا های، خریدار معمولا به برندهایی که در ذهن دارد و اشنایی با محوصل دارد اکتفا می کند و در کمترین زمان خرید خود را تکمیل می کند.

 برخی دیگر از این فروشگاه های اینترنتی اقدام به فروش برخی اقلام به صورت تخصصی می نمایند. معمولا برندهای ارائه شده فاقد شناخت در بین مردم هستند . در اینجا باید فروشنده اقدام به نوشتن توضیحات کامل در مورد خواص ، ویژگی ها، گواهینامه کیفیت و ازمایشات کیفی و سایر موارد دارای اهمیت برای محصولات خود نماید.

 

مهمترین عنصر در طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟ 

تجربه کاربری یا همان UX مهمترین عنصر و عامل در طراحی سایت فروشگاه است. البته خود تجربه کاربری به چند قسمت تقسیم می شود که مهمترین آن تصویر یا عکس محصول است. همچنین استفاد از رنگ های متناسب با نوع محصول و مخاطب، استفاده از فونت های جذاب، استفاده از رنگ بندی در فرم ها و دکمه های خرید و پرداخت بسیار اهمیت دارد.

عکس از محصول بهترین معرفی شما از محصولاتی است که برای عرضه به مشتری در وبسایت خود قرار می دهید. گرفتن عکس های با کیفیت و به صورت بدون پس زمینه ( ترانسپرنت transparent ) و یا پس زمینه سفید بسیار می تواند به شناخت  و انتخاب محصول به مشتری کمک کند.

در نظر بگیرید عکس یک محصول که در یک قفسه گذاشته شده همراه با نور نامناسب و در کنار سایر اجناس دیگر که محیط را برای تمرکز روی محصول نامناسب و برای مشتری سردرگم کننده کرده است!

عکاسی صنعتی و با استفاده از دوربین حرفه ای یا گوشی همراه با کیفیت برای عکاسی محصول، کمک زیادی به شما می کند.

 

برای دریافت مشاوره و سفارش طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان با ما تماس بگیرید

۰۹۱۳۲۰۷۴۷۲۶
مشاوره رایگان

ارتباط سئو و طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

زمانی که صحبت از بازدهی ، فروش، بصرفه بودن و کلماتی از این دست به میان می آید، باز هم بحث بهنیه سازی و سئو سایت مطرح می شود. عملا اگر وبسایت زیبایی دارید ولی کاربری به سمت آ نمی آید و یا فروش آنلاین شما شکل نمی گیرد ، باید بگوییم هزینه شما برای طراحی سایت فقط هزینه بوده است و نه هیچ چیز دیگری!

سایتی که بازدکننده ندارد ، مشتری ندارد و در نهایت فروش هم صورت نخواهد گرفت! سئو راه حل فروش شماست

مطالعه مطلب سئو سایت فروشگاه در اصفهان را پیشنهاد می کنیم

ما در سئو وب ایران با تجربه چند ساله در زمینه بهینه سازی سایت و سئو در اصفهان توانسته ایم سایت های زیادی را در زمینه فروش محصولات و با جستجوی کلمات کلیدی در رتبه های بالای گوگل تثبیت کنیم. عملا این وبسایت ها با فرایند سئو توانسته اند فروش خود را افزایش دهند. 

اگر وبسایتی دارید که از میزان بازدید و رتبه های آن در گوگل رضایت ندارید، برای دریافت خدمات مشاوره سئو در اصفهان می توانید از ما کمک بگیرد. ما به شما کمک می کنیم تا سایت فروشگاهی شما در اصفهان به همه بازدیدکنندگان و افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند نشان داده شود.

 
 

انواع پلتفرم و سیستم های مدیریت سایت فروشگاهی

  • WooCommerce یک پلتفرم فروشگاهی متن باز است که بر روی وردپرس اجرا می شود. این پلتفرم بسیار انعطاف پذیر و قابل تنظیم است و می تواند برای طیف گسترده ای از کسب و کارها استفاده شود.
  • Shopify یک پلتفرم فروشگاهی مبتنی بر ابر است که استفاده از آن آسان است و نیازی به دانش کدنویسی ندارد. این پلتفرم دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها و ابزارها است که می تواند به شما کمک کند تا یک سایت فروشگاهی حرفه ای ایجاد کنید.
  • Magento یک پلتفرم فروشگاهی منبع باز است که برای کسب و کارهای بزرگ و پیچیده طراحی شده است. این پلتفرم دارای ویژگی های پیشرفته ای است که می تواند به شما کمک کند تا یک سایت فروشگاهی سفارشی ایجاد کنید.
  • PrestaShop یک پلتفرم فروشگاهی منبع باز است که شبیه به Magento است. این پلتفرم دارای ویژگی های پیشرفته ای است که می تواند به شما کمک کند تا یک سایت فروشگاهی سفارشی ایجاد کنید.
  • BigCommerce یک پلتفرم فروشگاهی مبتنی بر ابر است که برای کسب و کارهای بزرگ و متوسط طراحی شده است. این پلتفرم دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها و ابزارها است که می تواند به شما کمک کند تا یک سایت فروشگاهی حرفه ای ایجاد کنید.
برای دریافت مشاوره و سفارش طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره و سفارش طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان با ما تماس بگیرید

۰۹۱۳۲۰۷۴۷۲۶
مشاوره رایگان