فهرست مطالب

طراحی سایت درب ضد سرقت در اصفهان

در طراحی سایت درب ضدسرقت باید به نشان دادن کلیه تعاریف ، معیب و مزایای درب ضد سرقت پرداخت. همچنین باید در مورد دستگیره ، نوع روکش ، رنگ ، جنس رویه ، جنس لایه داخلی ، یراق الات مانند دستگیره و قفل ؛ توضیحات مفیدی به خواننده سایت ارائه کرد. در طراحی سایت درب ضد سرقت باید به طرح های مختلف درب و نیز انواع روکش های طبیعی استفاده شده در درب ضد سرقت پرداخت.

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارا است نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل ها در درب ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سرقت تامین می کنند باید ویژگی های دیگری از قبیل آتش پاد بودن، عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند.

مزایای درب ضد سرقت

  • عایق صدا و حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد
  • مقاومت در برابر برش و فشار، عایق سرما، گرما و رطوبت
  • مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر
  • مستحکم در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی
  • محافظت منزل شما را از ورود سارقان
  • ضد حریقبه خاطر وجود پشم سنگ نسوز در درون آن
  • ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد رطوبت

مشتریان اصلی طراحی سایت درب ضد سرقت

شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت معمولا مشتری اصلی طراحی سایت درب ضدسرقت هستند اما در سال ها اخیر حتی فروشندگان  و نمایندگی های فروش این درب ها ، به طراحی سایت درب ضد سرقت روی آورده اند.

سئو وب ایران توانسته است با طراحی سایت درب ضد سرقت شیراز برای فروشگاه درگاه ، گام مفیدی در جهت افزایش فروش درب سرقت برای این نمیاندگی ارائه نماید. نتیجه سئو جستجوی کلمات کلیدی مورد درخواست این فروشگاه هم اکنوان در صفحه اول گوگل هستند. سئو وب ایران آمادگی خود را جهت طراحی سایت درب ضد سرقت در اصفهان ،  طراحی وبسایت درب ضدسرقت در تهران ،  تبریز ، مشهد و سایر استان ها و شهرهای ایران اعلام می نماید. ( دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

 

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش طراحی سایت در اصفهان ، همین حالا با ما تماس بگیرید
۰۹۳۶۷۷۲۱۵۵۷ – ۰۳۱-۳۷۷۷۹۴۲۳

 

*****************************************************

آخرین مطالب سایت – خرداد ۱۳۹۸

سایر مطالب